Краса і тільки, трішечки краси


Цей допис я вирішила створити після того, як до мене сьогодні підійшла дівчина  13-ти років,  сіла навпроти і невпевненим голосом запитала у мене : «Машо, а я не красива?». Це питання поставило мене у глухий кут, я перепитала, що вона має на увазі. Дівчинка сказала: «У мене коротке волосся, я більше схожа на хлопця ніж на дівчину, я схожа на справжню відьму.»

Її очі поступово наповнювалися сльозами, на хвилину я розгубилася, а потім запропонувала їй переглянути картинки з відьмами в інтернеті та порівняти схожість, мої дивненькі жарти трохи підняли їй настрій.
  






Того ж дня показала цій дівчині проект #ShowUs - це фото бібліотека, у якій  є понад 5 тисяч фотографій, спрямованих на те, щоб зруйнувати стереотипи про красу, створені суспільством, фото бібліотека демонструє зовнішність людини такою, якою вона є, а не такою, яку нам нав’язує суспільство. Ця бібліотека створена компаніями Getty Images, Dove і Girlgaze, у здійснені цього проекту взяли участь 116 фотографів із 39 країн, ці фотографії використовуватимуться ЗМІ, щоб жінки з усього світу могли поділитися своєю красою і своїм досвідом.












Після перегляду реклами та відео, та дівчинка сказала мені: «Машо, але вони всі красиві, їм пасує те, що у них є зайва вага чи їх волосся коротке, вони все одно виглядають дуже гарно, але ж я не така.» Моя відповідь була приблизно такою: вони дуже красиві, оскільки вони впевнені в собі і в своїй красі, вони красиві, бо щирі та усміхнені на фотографіях. Ти станеш найкрасивішою у світі, якщо ні дня у цьому не сумніватимешся. 

Чи задумувалися ви - скільки дівчат у світі щоденно комплексують через свою зовнішність?
Над скількома з них жартують? 
А у вас є комплекси?
Чи можете ви подивитися на себе у дзеркало і без жодного вагання сказати : "Я себе люблю?"
 Це проблема, що ми настільки боїмося виглядати не так, як показано у рекламах, не як дівчата з конкурсів краси. Бо насправді це абсолютно нормально, не мати фігури заданої параметрами, носити не популярну зачіску, одгатися у той одяг, який подобається тобі і зручний для тебе, це нормально, не витрачати весь час та гроші на салони краси та косметологів. Абсолютно нормально любити себе і не намагатися себе виправити, будь красивою для себе , не для інших.


Бо дійсно, любі друзі, хто придумав ті стандарти краси, під які всі прагнуть підігнати себе. Кожна людина красива, кожна дарує цьому світові свою унікальну і неповторну красу.
Я просто неймовірна, і цим все сказано – впиши це собі, як девіз на все життя, і не дозволяй нікому думати інакше.
 Дякую, що були зі мною, ще обов’язково
 зчитаємося;)

Коментарі

  1. Це неймовірно , що існують такі проекти , які дають можливість кожній дівчині повірити у себе і не соромитися того , як вона виглядає

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні публікації