Світ про гендер, продовження

Вітаннячка усім, ми продовжуємо тему гендерної реклами, ми вже розглянули позитивні приклади ( дивіться попередній допис), та на превеликий жаль існує і негативна гендерна реклама, ї її  можна зустріти всюди.
 І щоб не вірити усім стереотипам з тих реклам, і бути людиною з вільною свідомістю, яка розуміє у чому ж таки проблема, тримайте підбірку жахливої гендерної реклами.


1.     Реклама відомої компанії харчової мережі. Може здатися, що тут такого, що суші прикривають те місце де мали б бути груди, це ж просто прикол. Та погляньмо на фото номер два чоловікові вони прикривають годинник. Підсвідомо ми вже сприймаємо жінку, як сексуальний об’єкт, а чоловіка як ділову та поважну людину. Висновок – хочете жартівливу рекламу, жартуйте і над чоловіками і над жінками ( обом є, що прикрити), або ж навпаки підкресліть діловий вигляд обох статей.




2.     Ця реклама яскравий приклад сприйняття жінки тільки як сексуального об’єкту, коментарі зайві.


3.     У цій рекламі ми можемо побачити приклад зневажливого ставлення до жінки, воно виражене словом «Телочка», друга проблема це натяк на те , що жінка не здатна самостійно заробити гроші на відпочинок і живе за рахунок чоловіка.


4.     Цей відеоролик був випущений до 8-го березня. Ідея зробити всіх жінок щасливими є хорошою, бо кожна людина заслуговує на щастя, не залежно від її статі, віку і будь-яких інших ознак. Та думка про те, що жінку щасливим зроблять пилосос, мультиварка чи ще якась техніка – це стереотипи.





Реклама є неймовірним інструментом впливу та поширення стереотипів, тримайте ще одне цікаве відео про еволюцію гендерної реклами.

Хто володіє правильною інформацією, той володіє своє свідомістю і не піддається впливу, будьте незалежними, ще зчитаємося;) 



Коментарі

Популярні публікації