Світ про гендер, продовження
Вітаннячка
усім, ми продовжуємо тему гендерної реклами, ми вже розглянули позитивні
приклади ( дивіться попередній допис), та на превеликий жаль існує і негативна гендерна реклама, ї її можна зустріти всюди.
І щоб не вірити усім стереотипам з тих реклам, і бути
людиною з вільною свідомістю, яка розуміє у чому ж таки проблема, тримайте
підбірку жахливої гендерної реклами.
1.
Реклама
відомої компанії харчової мережі. Може здатися, що тут такого, що суші прикривають
те місце де мали б бути груди, це ж просто прикол. Та погляньмо на фото номер
два чоловікові вони прикривають годинник. Підсвідомо ми вже сприймаємо жінку,
як сексуальний об’єкт, а чоловіка як ділову та поважну людину. Висновок –
хочете жартівливу рекламу, жартуйте і над чоловіками і над жінками ( обом є, що прикрити), або ж навпаки підкресліть діловий вигляд обох статей.
2.
Ця реклама
яскравий приклад сприйняття жінки тільки як сексуального об’єкту, коментарі
зайві.
3.
У цій рекламі
ми можемо побачити приклад зневажливого ставлення до жінки, воно виражене словом
«Телочка», друга проблема це натяк на те , що жінка не здатна самостійно
заробити гроші на відпочинок і живе за рахунок чоловіка.
4.
Цей відеоролик
був випущений до 8-го березня. Ідея зробити всіх жінок щасливими є хорошою, бо
кожна людина заслуговує на щастя, не залежно від її статі, віку і будь-яких
інших ознак. Та думка про те, що жінку щасливим зроблять пилосос, мультиварка чи ще якась
техніка – це стереотипи.
Реклама є неймовірним
інструментом впливу та поширення стереотипів, тримайте ще одне цікаве відео про
еволюцію гендерної реклами.
Хто володіє правильною
інформацією, той володіє своє свідомістю і не піддається впливу, будьте
незалежними, ще зчитаємося;)
Коментарі
Дописати коментар