Світ про гендер



Як тему гендеру просуває світове співтовариство? 

РЕКЛАМА – це відповідь на наше питання і доволі потужний інструмент поширення інформації та впливу.
Якщо говорити про гендер, є як позитивні так і негативні приклади використання цього інструменту.
За правилами гарного тону: починати завжди треба з позитивного.

Тож сьогодні ловіть підбірку якісної та впливової гендерної реклами.

1.     Реклама у лондонському метро, яка показує жіночі тіла після пологів.
Компанія Body Proud Mums спрямована на те, щоб показати ту частину материнства, яку рідко можна побачити у ЗМІ. На 30 станціях метро з’явилися фото жінок, які тримають своїх дітей на руках, у спідній білизні.





2.     Соціальний фото проект Петра Анісімова « Я – жінка», зараз він дуже відомий у соціальних мережах. Розробники цього проекту, хотіли наголосити на тому, що жінки у свій бік восьмого березня чують дуже приємні слова, та є й інші слова, які часто кажуть за спиною в інші 364 дні.




3.     Реклама торгової компанії, що виробляє засоби особистої гігієни «Always», яка має назву « Роби це як дівчина», реклама показує, що люди різного віку звикли жити із стереотипами, та як ми підсвідомо дискримінуємо людей лише за їх статтю.


4.     І реклама торгової марки « Gillette», яка заохочує чоловіків позбутися негідної поведінки, зайвої агресії, тваринної пристрасті і нав’язаних суспільством стереотипів.



Коментарі

Популярні публікації