Світ про гендер
Як тему гендеру просуває світове
співтовариство?
РЕКЛАМА – це відповідь на наше питання і доволі потужний
інструмент поширення інформації та впливу.
Якщо говорити про гендер, є як
позитивні так і негативні приклади використання цього інструменту.
За правилами гарного тону: починати
завжди треба з позитивного.
Тож сьогодні ловіть підбірку
якісної та впливової гендерної реклами.
1.
Реклама у
лондонському метро, яка показує жіночі тіла після пологів.
Компанія Body Proud Mums спрямована на те, щоб показати ту частину материнства,
яку рідко можна побачити у ЗМІ. На 30 станціях метро з’явилися фото жінок, які
тримають своїх дітей на руках, у спідній білизні.
2.
Соціальний
фото проект Петра Анісімова « Я – жінка», зараз він дуже відомий у соціальних
мережах. Розробники цього проекту, хотіли наголосити на тому, що жінки у свій
бік восьмого березня чують дуже приємні слова, та є й інші слова, які часто
кажуть за спиною в інші 364 дні.
3.
Реклама
торгової компанії, що виробляє засоби особистої гігієни «Always», яка має назву « Роби це як дівчина», реклама показує, що
люди різного віку звикли жити із стереотипами, та як ми підсвідомо дискримінуємо
людей лише за їх статтю.
4.
І реклама
торгової марки « Gillette», яка
заохочує чоловіків позбутися негідної поведінки, зайвої агресії, тваринної
пристрасті і нав’язаних суспільством стереотипів.
Коментарі
Дописати коментар